أجرة الشارقة تكرم سائقاً لأمانته وإرجاعه 100 ألف درهم لأحد العملاء
Sharjah Taxi honors driver for returning AED100,000 Related Topics More on this Topic

أجرة الشارقة تكرم سائقاً لأمانته وإرجاعه 100 ألف درهم لأحد العملاء
Sharjah Taxi honors driver for returning AED100,000 Related Topics More on this Topic

في لفتة تحفيزية، كرّم خالد الكندي، المدير التنفيذي لأجرة الشارقة، سائقاً من الجنسية النيجيرية، تقديراً لأمانته وحسن تصرّفه تجاه مال الغير، حيث عثر على حقيبة تحتوي على مبلغ 100 ألف درهم في المقعد الخلفي للمركبة، وقام بتسليمها للعميل.الشارقة 24:كرّم خالد الكندي، المدير التنفيذي لأجرة الشارقة، السائق أبراهام ايراوديون، من الجنسية النيجيرية، تقديراً لأمانته وحسن تصرّفه تجاه مال الغير، حيث عثر على حقيبة تحتوي على مبلغ 100 ألف درهم في المقعد الخلفي للمركبة، وقام بتسليمها للعميل، الذي عبّر عن سعادته وتقديره للسائق وللشركة.وأثنى الكندي على أمانة السائق وحرصه على إرجاع المال لصاحبه، وأكد أن هذا السلوك الإيجابي يعكس الإخلاص والأمانة، ويشكل حافزاً لبقية الزملاء السائقين للالتزام بهذا الواجب الأخلاقي، ويعزز في الوقت ذاته من ثقة مستخدمي مركبات أجرة الشارقة، ويرسخ حسن التعامل وإرجاع الأمانات إلى أصحابها. وأشار المدير التنفيذي لأجرة الشارقة إلى أن الشركة تعمل بشكل مستمر على إخضاع سائقي مركباتها إلى دورات في التعامل مع الركاب والمفقودات، كما تغرس في نفوسهم قيم الأمانة والالتزام بخدمة المجتمع، داعياً الركاب إلى التواصل مباشرةً مع الشركة على مركز الاتصال 600525252 للإبلاغ عن مفقوداتهم على مدار الساعة.

Khalid Al Kindi, Executive Director of Sharjah Taxi, honored the driver, Abraham Airaodion, of Nigerian nationality, in appreciation of his honesty and good behavior towards others’ money. Airaodion found a bag containing 100,000 dirhams in the back seat of his vehicle and handed it to the customer, who expressed his happiness and appreciation both to the driver and the company.Al Kindi praised the driver’s honesty and keenness to return the money to its owner, stressing that this positive behavior reflects sincerity and honesty at the same time as providing an incentive for the rest of the drivers to abide by this moral duty. The exemplary behaviour of the driver also serves to enhance the confidence of Sharjah’s taxi users.The Executive Director of Sharjah Taxi indicated that the company is constantly working on enrolling the drivers of its vehicles on courses in dealing with passengers and missing items, and instilling in them the values of honesty and commitment to community service. The company requests passengers to communicate directly with the company on the call center 600525252 to report their missing items around the clock.